Dagje stappen + foto's - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van ellennath - WaarBenJij.nu Dagje stappen + foto's - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van ellennath - WaarBenJij.nu

Dagje stappen + foto's

Door: Ellen & Nathalie

08 Februari 2009 | Roemenië, Boekarest

Hoi Allemaal,

Gister hebben wij onze first night out in Boekarest gehad. We gingen eerst lekker uit eten bij een restaurantje!
Daarna hebben we een taxi gepakt naar club Maxx een grote dischteek net buiten het centrum. Mieke ( onze begeleidster) was hier vorige jaar ook vaak geweest en vond het een aanrader. En dat was het ook. Om 12 uur ging de muziek hard aan en iedereen begon te dansen. Wij hadden natuurlijk alle aandacht als enige toeristen in de club. Meerdere jongens kwamen op ons af om te vragen waar we vandaan kwamen en een babbeltje met ons te maken. Wat ons wel opviel was dat er veel jongens in de club waren en eigenlijk maar weinig meiden. We hebben geen idee waarom. We hebben de hele avond gezellig gedanst en zijn rond half 4 naar huis gegaan omdat 1 van de meiden er mee aan was. En ja samen uit is samen thuis he!

We hebben vandaag geprobeerd om op deze site foto's te zetten maar dit lukte helaas niet. Nu hebben we op allebei onze hyves foto's gezet. Die van Nathalie is http://nathalie-devries.hyves.nl/ en die van Ellen is http://ellen-spruit.hyves.nl/. Als jullie de foto's willen bekijken zullen jullie het via 1 van deze site moeten doen.

Groetjessss

• 08 Februari 2009 - 19:10

Iris Hendrikse:

wat heerlijk meiden dat jullie je draai hebben gevonden. Wàt een andere wereld. Kijken jullie wel een beetje uit met die jongens ... eh hm eh beetje ouwe taart, maar eh ze zijn zóó charmant, maar ondertussen ... dat uitzicht vanuit je huisje, paard en wagen, geweldig. Heel veel succes verder. Trouwens hebben jullie geen sneeuw of zo of kou? Jullie staan in truitje op het balcon.

• 09 Februari 2009 - 10:03

Angela:

heej meiden,
    wat een verhalen ik wist niet dat jullie een site hadden dus ik moest gisteren even het internet uit pluizen ;) wat een schokkende verhalen van jullie stage zeg. dat mensen zo met kinderen omgaan dat is toch verschrikkelijk !! maar ik vind het knap van jullie wat jullie daar allemaal doen ;) veel plezier nog en succes (k) Angela

• 09 Februari 2009 - 14:47

Lisette:

Hey Nathalie,

Volgens mij vermaak jij je daar prima! Op de foto's ziet het er allemaal nog niet zo armoedig uit als ik gedacht had. Wat een verschil met Nederland he, de gehandicapte zorg!
    Heel veel plezier daar!!!
    xxx Lisette

Wij zijn Nathalie en Ellen en volgen de opleiding SPW4 op het Horizon college in Hoorn. We hoorden over een stage in Roemenie en hadden meteen zo iets van: Hier moeten wij heen!! Samen met nog een aantal andere leerlingen gaan wij van 30 Januari tot 10 April aan het werk in Boekarest. Sommige in de psychiatrie of met gehandicapten of net als ons met straatkinderen! WE HEBBEN ER VEEL ZIN IN!!

Actief sinds 19 Nov. 2008