Alle stage's bezocht.. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van ellennath - WaarBenJij.nu Alle stage's bezocht.. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van ellennath - WaarBenJij.nu

Alle stage's bezocht..

Door: Ellen & Nathalie

04 Februari 2009 | Roemenië, Boekarest

Buna mensen!!

Hier weer even een berichtje, we hebben nu alle stage's bezocht.. en bij de gehandicapten was het echt aangrijpend!! Wat zijn die kindjes je dankbaar zeg dat je alleen al bij ze bent.. ze komen je meteen omhelsen en goed bekijken hoe je eruit ziet!! Echt dat liet wel even een traantje vallen bij de meeste.. Deze stage vonden de meeste van ons wel erg interresant om te doen, en dus hebben we ook met zn allen overlegt hoe we dit nu gaan doen.. voor mij en nathalie, worden het 3/4 dagen stage lopen op die school en dan smiddags naar de straatkindjes en dan 1/2 dagen in de week bij de gehandicapten.. nu hebben we dan veel afwisseling en zullen we veel meer leren van alles.. en alle kindjes kunnen onze aandacht goed gebruiken!! We zullen maandag beginnen met de stage's we zijn erg benieuwd naar wat ons te wachten staat.. we gaan er het beste van maken natuurlijk!!

Verder komen volgende week woensdag alle spullen binnen die zijn ingezameld.. alle stage instellingen zijn ons er al zeer dankbaar voor, en staan echt versteld dat we dit voor ze doen allemaal!! Zodra wij stage aan het lopen zijn kunnen wij pas goed zien wat er word gemist en wat de kindjes nodig hebben, dus dan kunnen we goed nadenken over het bedrag wat we hebben ingezameld! Hier houden we natuurlijk iedereen van op de hoogte!!

Verder is het erg gezellig met zn alle en kunnen we het goed met elkaar vinden wat natuurlijk erg belangrijk is als je 10 weken met elkaar onder 1 dak zit. Vanmiddag is onze lerares weg gegaan weer terug naar huis.. dus nu zijn we echt op ons zelf aangewezen! We zijn erg benieuwd naar wat komen gaat!

Nou lieve mensen, dit was het voor nu dan even.. zodra wij stage hebben gelopen zal er snel weer een bericht verschijnen wat onze eerste indruk daar van is!!

La revedere (Tot ziens)

• 04 Februari 2009 - 13:03

Romy:

goed om te horen, dat de stages jullie bevallen. het zal idd wel veel indruk op jullie maken:) des te leuker lijkt mij om de kinderen en gehandicapten te helpen. veel succes en geniet van alles wat jullie mee maken...

liefs romy

• 04 Februari 2009 - 14:46

Paula Sandra:

Hoi wat leuk dat jullie daar ook met gehandicapte kinderen kunnen werken, helemaal voor jou Nathalie dan zie je het verschil in wat voor omstandigheden deze kinderen daar leven en hoe goed ze het hier eigenlijk hebben. We hoepen dat jullie heel veel plezier hebben en zullen regelmatig de site bijhouden.
    groetjes Paula en Sandra

• 05 Februari 2009 - 08:33

Sylvana:

Hey wijffie,
    Wat leuk om te horen die stages, lijkt me erg boeiend! Geniet er van Chick. En andere meiden natuurlijk :) Zie je snel meissie en mis je!
    Dikke kus vanuit hier!

Kusssss

• 05 Februari 2009 - 09:03

Sanne:

Heey meiden!
    Echt leuk om jullie verhalen zo te lezen. Het zal wel een leuke tijd worden, vooral de afwisseling enz!
    Echt leuk!! El ik bel je morgen of zaterdag wel even!!

Success! (K)

• 05 Februari 2009 - 14:57

Karin:

hey nath,
    wat leuk dat jullie naar elkaars stage gaan. echt een goeie oplossing zo. ik vind je berichtjes super leuk. heel veel plezier meissie en succes met stage lopen.

kus karin

• 05 Februari 2009 - 15:34

Robbin:

Hey hallo,
    goed om te horen dat het goed verloopt allemaal. Ik was zelf ook erg geschrokken van de situaties op stage, dat is natuurlijk niet niets. Nu is Inez er niet meer, kunnen jullie het zelf doen. Dat lukt jullie zeker weten.
    Let goed op jezelf,
    Groetjes Robbin

Wij zijn Nathalie en Ellen en volgen de opleiding SPW4 op het Horizon college in Hoorn. We hoorden over een stage in Roemenie en hadden meteen zo iets van: Hier moeten wij heen!! Samen met nog een aantal andere leerlingen gaan wij van 30 Januari tot 10 April aan het werk in Boekarest. Sommige in de psychiatrie of met gehandicapten of net als ons met straatkinderen! WE HEBBEN ER VEEL ZIN IN!!

Actief sinds 19 Nov. 2008