Nog 2 dagen!!! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van ellennath - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen!!! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van ellennath - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen!!!

Door: Ellen & Nathalie

28 Januari 2009 | Nederland, Hoorn

Hoi allemaal,

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover. Vrijdagochtend om 10 voor 10 's morgens gaan we de lucht in. We hebben een tussen landing op Zurich en zullen rond half 5 's middags aankomen in Boekarest.

Wij willen iedereen bedanken voor de geweldige bijdrage die ze al geleverd hebben. We hadden al een mooi start bedrag gekregen van de Juniorkamer West-Friesland. En we hadden nooit durven dromen dat er nog zo veel bij zou komen van familie, vrienden, bekenden en onbekende. Iedereen hiervoor heel erg bedankt. Ook hebben we meerdere mensen spullen ontvangen die we mee kunnen zenden met een vrachtwagen, bedankt hiervoor!!!

Als we aan zijn gekomen zullen we zo snel mogeljk weer een berichtje typen over onze eerste indrukken.

La revedere (tot ziens)

• 29 Januari 2009 - 11:39

Sigrid:

He meiden!
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes, plezier en leermomenten toegewenst!!
    Het gaat jullie vast en zeker lukken daar ;)
    Kus

• 29 Januari 2009 - 16:36

Michelle:

ben jaloers meiden, ik wil ook weer... heel veel plezier en geniet van elk moment want soms lijkt het nog heel lang te duren maar opeens is het voorbij en wil je nog helemaal niet weg!
    fijne reis

• 29 Januari 2009 - 16:54

Nathalie:

Heejj meiden!!

Wilde jullie even heeel veeel plezier en succes wensen! Geniet ervan!!

kusjesss

• 29 Januari 2009 - 20:05

Esther Van Diepen:

Hoi,stoere meiden ik wens jullie vanuit opmeer een hele goeie reis en heel veel sucses met wat jullie allemaal van plan zijn daar.Ik blijf jullie volgen via deze site.Groetjes

• 30 Januari 2009 - 09:18

Chan:

Haj Nath..
    Jullie zitten nu in de lucht! Spannend hoor..
    Hopelijk ging het op Schiphol allemaal goed en viel het afscheid nemen niet te zwaar.
    Succes daar!
    Liefs Chantal

• 31 Januari 2009 - 14:59

Karin:

hey nath,

hoop dat je goed en wel ben aan gekomen. veel plezier, ben benieuwd naar al je berichtjes:)

liefs karin

• 31 Januari 2009 - 18:31

Greetvalymarinanora:

hi nathalie en vriendin, hoe is het ermee?
    groetjes

• 31 Januari 2009 - 20:35

Wendy En Jacco:

Hey Nathalie,
    Hoe was jullie eerste dagje in Roemenie?
    Heel veel plezier verder en we houden contact.

liefs Wendy en Jacco

• 31 Januari 2009 - 21:06

Juan:

Hoi Ellen en vriendin,
    Ik hoop dat jullie reis goed is verlopen en jullie verblijf bevalt.
    Ik verwacht mooie verhalen en foto´s. Veel succes en ik spreek je gauw.

Wij zijn Nathalie en Ellen en volgen de opleiding SPW4 op het Horizon college in Hoorn. We hoorden over een stage in Roemenie en hadden meteen zo iets van: Hier moeten wij heen!! Samen met nog een aantal andere leerlingen gaan wij van 30 Januari tot 10 April aan het werk in Boekarest. Sommige in de psychiatrie of met gehandicapten of net als ons met straatkinderen! WE HEBBEN ER VEEL ZIN IN!!

Actief sinds 19 Nov. 2008