Voorbereidingen - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van ellennath - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van ellennath - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Ellen & Nathalie

Blijf op de hoogte en volg

03 December 2008 | Nederland, Hoorn

Hallo allemaal,

Wij gaan voor 10 weken naar Roemenië om daar met straatkinderen te werken. Deze kinderen zijn vaak weggelopen omdat ze mishandeld of verwaarloosd werden. Nu leven ze op straat. 'S nachts slapen ze op stations, onder bruggen of in de riolen. Wij gaan in een opvanghuis werken waar deze kinderen kunnen komen om te eten en te douchen en eventueel een leuke activiteit te doen. Het opvanghuis zelf heeft hier bijna geen geld voor, daarom zijn wij druk op zoek naar mensen die ons willen sponseren zodat wij deze kinderen kunnen helpen. Met het geld willen wij leuke activiteiten gaan organiseren voor deze kinderen.

Wilt u dit project financieel steunen dan kunt u uw bijdrage storten op rekeningnummer: 1438.84.980 ten name van Nathalie de Vries. Uiteraard laten wij via deze site weten wat wij met het geld gaan doen!
Wij willen u alvast bedanken voor u bijdrage.

Groetjes Ellen & Nathalie

  • 05 December 2008 - 07:12

    Wendy:

    Zet hem op zus, en ik hoop dat ik je uit kan zwaaien! liefs je zus

  • 16 December 2008 - 12:34

    Ilona Bron:

    heeey lady's!
    Ik heb een eigen site hoor! d0eiid0eii xxx Ilona

  • 29 December 2008 - 11:27

    Carmelina:

    Wat leuk! Spannend allemaal
    succes meid

    X Carmelina

  • 02 Januari 2009 - 18:09

    Ilona:

    Heeey meiden!
    Het is bijna zover, en zullen we dit mooie Nederland moeten verlaten voor 10 weken!
    Al zin in? Ik begin het nu wel een beetje eng te vinden, najah eng ik vind het best wel spannend! Zullen we anders de volgende keer als we elkaar zien, even bespreken wie wat meeneemt? Is misschien wel handig, anders nemen we misschien het dubbele mee.. zoals een föhn ofzo snapje!
    Nou meiden ik spreek jullie snel weer!
    d0eiid0eii
    Xxxxx Ilona

  • 12 Januari 2009 - 12:13

    Priscilla:

    hey schatties
    ik ga jullie zeker in de gaten houden en op jullie site kijken als jullie terug komen moeten we snel iets afspreken en natuurlijk heel veel plezier xxxxxxxxxx

  • 17 Januari 2009 - 09:10

    Ria Mol:

    Stoere meiden.
    Ik las jullie komende avontuur in de krant.
    Ik wens jullie een mooie tijd met veel nieuwe inzichten. Heel veel suuk6

  • 17 Januari 2009 - 10:09

    Lex De Vries:

    Hoi Meiden,

    Ik heb jullie bericht gelezen in het NHD. Zelf ben ik werkzaam voor de stichting Wings of Support (WoS) die meerdere projecten in Roemenie steunt en gesteund heeft. Misschien dat dit voor jullie tehuis ook geldt en zo niet dat er een mogelijkheid is dat dit nog gebeurd.

    Neem maar eens een kijkje op www.wingsofsupport.org wellicht zien jullie ook mogelijkheden.
    Als WoS iets gaat doen voor de organisatie waar jullie je voor gaan inzetten komen er ook mogelijkheden voor het transport van goederen.

    Vriendelijke groeten,

    Lex de Vries
    Enkhuizen
    lex@wingsofsupport.org

  • 20 Januari 2009 - 12:48

    Carmen:

    Ik wens jullie heel veel plezier! Ben nu al reuze benieuwd hoe het daar is..
    Heel veel succes!

    Groetjes Carmen

  • 20 Januari 2009 - 19:00

    Paula&SandraHoogland:

    Het aftellen is begonnen voor jullie vertrek!....
    We hopen dat jullie heel veel plezier daar zullen hebben, maar vooral heel veel zullen leren.

    We zullen jullie via de site blijven volgen!

    Heel veel succes!
    liefs Sandra en Paula

  • 21 Januari 2009 - 12:33

    TREES:

    Hoi Lady's.
    Het was 'n mooi verhaal in de krant.
    Het zal vreselijk wennen zijn daar.Werken met straatkinderen.Werken met kinderen is al moeilijk, laat staan (straat).Veel succes daar maar evengoed genieten van alles,
    Doeiiiiiiiiii

  • 22 Januari 2009 - 11:18

    Claudia:

    Hee meiden,

    Veel plezier daar en doe voorzichtig!
    Ik lees jullie verhalen wel op jullie site.

    xxx Claudia ( klasgenoot van Ilona ;) )

  • 23 Januari 2009 - 17:45

    Wander:

    Suc6 meiden
    Weet zeker dat jullie daar veel gaan leren. Hoop dat het een geweldige tijd wgaat worden daar!!
    xx

  • 25 Januari 2009 - 09:45

    Marjan Klappe:

    Hey Nathalie (en ellen),

    Ik wens jullie heel veel plezier met jullie project. En ga jullie zeker volgen op deze site.

    Groetjes en tot ziens bij Merakel

  • 26 Januari 2009 - 18:58

    Iris Hendrikse:

    Doe Father Gabriël de groeten van me!Héél veel succes, jullie zijn kanjers!

  • 27 Januari 2009 - 09:10

    Lisanne:

    Hey meiden,

    Nog ffies en dan gaan jullie al!!
    Heel veel plezier daarzo!!! Hoop dat t een leuke stage tijd word voor jullie!! Ik zal jullie site in de gaten houden!!

    Kuss Lies

  • 27 Januari 2009 - 17:10

    Michelle:

    Hey meiden.
    Ik had nog wat foto's mee willen geven maar ik zie jullie niet meer natuurlijk... Naja miss kunnen jullie ze een keer laten zien op hyves daar staan ze ook op. Spannend he!!!Ik hoop dat jullie het net zo leuk zullen hebben als ik. waar verblijven jullie eigelijk? nou weetje wat ik ga jullie site gewoon volgen en dan komen de antwoorden denk ik vanzelf wel. have fun en geef die kinderen maar extra veel knuffels!

    xXx michelle (zat bij jullie in de klas remember?)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wij zijn Nathalie en Ellen en volgen de opleiding SPW4 op het Horizon college in Hoorn. We hoorden over een stage in Roemenie en hadden meteen zo iets van: Hier moeten wij heen!! Samen met nog een aantal andere leerlingen gaan wij van 30 Januari tot 10 April aan het werk in Boekarest. Sommige in de psychiatrie of met gehandicapten of net als ons met straatkinderen! WE HEBBEN ER VEEL ZIN IN!!

Actief sinds 19 Nov. 2008
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 12919

Voorgaande reizen:

30 Januari 2009 - 10 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: